Nattjobb

Har hela dagen försökt mig på att skriva ett mobilinlägg som jag misslyckats med om och om igen. Har väl inte ritkigt lärt mig min nya lilla fåån än.
Så jag passar på att kasta in ett inlägg nu innan jag som den nattarbetare jag är kryper isäng och väntar på att något ska ske. Ska dock hoppa i duschen först eftersom att jag är en lite rugguggla för tillfället och jag har fått alldeles för lite omsorg.

Dagen har spenderats med att få alldels för många myggbett när jag har klippt gräset och sen ätit alldels för onyttig mat. Har dock en morgondag att se fram emot. Ska nämnligen upp till Arvidsjaur och se på Björn Rosenström.. KOMMER BLI AWESOME!! :D

Komemr uppdatera om dess awesomehet efteråt, oroa er inte ;)



(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback