Patetiska drömmar

Iblnad älskar jag hur patetiska drömmar egentligen är. Drömmarna sätter ihop 1000 intryck och saker från minnet så det bara blir ett stort hummel bummel!
Har ett  väldigt bra exempel från inatt.

"Jag bodde i en lägenhet tillsammans med min pojkvän Edward (Möjligtvis Vampyr/Varulv). Denna lägenhet låg i Jävre nere vid havet så vi bestämmer oss för att åka ut och hälsa på min familj ute på en Ö i skärgården. Vi tar bilen och kör över havet mot ön där vi ska tillbringa helgen. När vi kör förbi en utav öarna så blir Edward skräckslagen och säger att Lillith är i närheten. (Lillith är min största fieende som är helt bestämd på att jag ska dö).   Oturligt nog så sjunker båten (ja det är en båt nu) och jag simmar i panik mot stranden där min familj är. Vars fan Edward for har jag ingen aning om. Jag simmar mot land men skär mig på en massa vassa stenar som ligger precis under ytan så att man inte ser dom (Detta trotts att det är flera 100 meter djupt där, fråga mig inte hur jag vet det). Lillith simmar efter mig och det slutar med att jag kämpar med att försvara mig mot henne, jag gör en superspark som resulterar i att hon flyger långt bakåt och jag får extra fart in mot stranden. Hon tittar surt på mig innan hon simmar tillbaka mot land.
Jag berättar detta stolt och glatt för Edward som står på land, är inte alls arg på honom för att han inte besyddade mig. Sen ska Edward döda Lillith....
"

Resten minns jag inte riktigt
Hur som helst, faktorerna (som jag vet) att min hjärna används sig utav är:

- Twilight: Min pojkvän som möjligtvis är Vampyr och som rååkar heta Edward som är extremt överbesyddande. Desutom såg Lillith ut precis som Victoria och mina föräldrar såg ut som mr. och mrs. Cullen

- Supernatural: Lillith, farlig farlig. Detta var dock chockerande eftersom att jag inte sett Supernatural på väldigt länge

- Jävre: Lägenheten låg precis där våran sommarstuga ligger. Skärgården såg precis ut som den gör och jag skulle precis kunna säga villken ö Lillith var på och vad ön heter där mina föräldrar var på.

- Vassa stenar: Troligvis från mitt dopp på havsbadet då jag blev så förvånad över hur mycket sten det var under vattnet, väldigt vassa sådana också.


Knasiga hjärna.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback