Sommar

Jag ska sluta att ursäkta mig för att jag uppdaterar dåligt när det inte tycks bli någon skillnad. Lovar dock att jag ska dra igång igen som vanligt när hösten kommer och man inte vill spendera lika mycket tid utomhus. DET var ett löfte :)
Idag har jag slutligen "läst" klart Eclipse.. ledsen är jag.. sårad.. kär och lite mer ledsen.
Varför jag är ledsen?

1. Boken är slut.. Har tillochmed börjat om med boken eftersom att jag inte vill sluta såhär. Hur ska jag klara mig så pass länge utan fortsättning? hmm.. det vet jag ännu inte. Funderar på att köpa Twilight i ljudbok också och sen läsa alla 3 böcker igen. Får nog bli så.

2. Varför går inte dessa böcker i den riktitning jag vill?

3. Varför finns inte Jacob Black i verkligeheten, skulle gifta mig med honom på fläcken.

4. Åter igen.. Boken är slut :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback