Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta




Som ni nog förstått vid det här laget är att jag KAN gråta i filmer, och filmer man gråter i är ofta bra. Varför?
Jo filmer man gråter i har lyckats att fånga in en person i filmen. Man är alltså så insatt i filmen att alla sinnen och hela du finns därinne och känner aa känslor. Helt underbar känsla egentligen.
Nu låter det som att jag alltid gråter, långt ifrån! Det behöver inte vara tårar heller utan bara den här stunden då man lever sig in riktigt ordentligen. Dom filmerna är bäst. Det är det som ska bli min slutpoäng! :D

Detta var en sånn film. Underbar film fylld med känslor! Tyvärr en typsik "tjejfilm" (Bra tips till alla killar som ska på dejt eller nå sånt ;)
Handlar om en tjej och en kille som under en sommar blir förälskade i varandra och sedan skiljs åt efter sommaren. Vad dom inte vet är att dom kommer träffas igen många år senare...

Ska inte avslöja för mycket. Jag hoppas jag fått fram budskapet att den ÄR BRA?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback