Dagens irritationsobjekt

Det som irriterar mig mest utav allt idag är inte ett något... utan en någon.
Salem al fucking fakir, varenda gång jag slår på radion så måste jag minst en gång under de oftast väldigt korta stunderna jag har framför radion höra på hans melodifestivalen låt.
NEJ!! Han kan inte sjunga....
Okej, han kanske är ett musikaliskt underbarn men NEj NEj NEj... han kan INTE sjunga. Vad har vi svenska folket för fenomenalt dålig musiksmak?
Anna Bergendal skickas med den lamaste låten jag hört till Osla där hon failar (inte konstigt) och sen så kommer den här låten på typ... 2:dra plats(?).
Ibland förundras jag...
och inte på det positiva sättet.

När jag lyssnar på radio så kan jag tåla det mesta. Jag vet att man inte kan gilla allt som spelas på radio men, någon måtta får det väl ändå ta och vara?

Snälla.. Ta bort Salem från radion, jag vädjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback