Duktig bloggare

Erkänn, idag har jag varit ritkigt på G när det gäller bloggandet! Stolt blir jag då över migsjälv!
Har idag inte gjort speciellt mycket och ändå så har dagen kännts fullproppad. Gymmade några timmar på förmiddagen. Riktigt hårdkörningspass som avslutades med en välförtjänad bastu stund! Sen har jag plockat upp Anton hos Jocke och nu har jag suttit och spelat lite HoN. Mycket mer har inte hänt egentligen (och ändå har hela dagen passerat)
Är just nu gaaalet sugen på mjukglass men vet att jag inte borde! Hmm.. vi får väl se :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Tack så jätte mycket! :) Bara säga till om du skulle vilja förnya dig någon gång, så ska vi se om det går att ordna något :)



Jag är inte så rutinerad, är fortfarande bara nybörjare. Men jag gör mitt bästa! :)

2010-06-09 @ 20:42:45
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/
Postat av: Jag

Gaaah glass!

2010-06-10 @ 10:17:46
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback