En dag fylld med inget

Rubriken är inte riktigt sann eftersom att jag rensar kylskåpet, köpt och ätit pizza tillsammans med Anton framför How I met your mother och sen skjutsat Anton på jobbet. Just nu så sitter jag egentligen och väntar på att Jecka ska ta sig tid att plugga på SIN moped teori som hon för övrigt har prov på imorgon. Snart går jag och slår henne eftersom att JAG MÅSTE hjälpa henne med det -.- *suck*
Aja hur som helst. Har inte varit på gymmet på 2 veckor nu. Känns riktigt förjävligt men behöver vänta bort hostan. Att träna med hosta brukar oftast inte funka så bra. Problemet är att jag känner mig så lat och blurk... inge bra alls *buhuu stackars mig*

Så, jag har en sånn dag idag där allt kretsar runt mig och det är ganska jävla synd om mig. Så det så!
Har dock en jävligt rolig sak att skriva och det var att jag vet vad jag kommer få till lön denna månad och det är ett ordentligt KATCHING ^^
Hoppas på att lägga undan allt till den framtida flytten! Spännande..

 

1år gammal bild... fråga ej varför, kändes bara rätt!

Nej nu har jag en syster att skrika på.. tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback