En vecka för ett år sedan!

Tänk, det har redan hunnit gå ett helt år sen veckan D var. Studentveckan! Avundas alla dessa studenter idag som åker omkring med sina klasser och hittar på roliga saker!
Sitter själv och är nostagisk och minns tillbaka!

Från Jennys arkiv:

Dag 1

Fest hemma hos Sanna! Slutade med utgång senare! :)

Mycket trevligt!

 

 

Dag 2

Vi hyrde lazergame, 4kamp och relaxavdelningen på Lazergame i Piteå!

 

 

Dag 3

Tjejfest för att fira Frida (Höger) som jag och Anna gjorde till Sverige-Tema-Dag eftersom att det var nationaldagen + Att Sverige spelade någon viktig match (VM?) Detta var kanske inte så klokt eftersom att vi blev ganska hatade på krogen eftersom att Sverige FÖRLORADE denna match och att han som jag hade på min tröjja tydligen gjorde något dumt.. självmål eller missade nån straff.. Minns inte! :D

Denna dag slutade även med att jag skrapade upp mitt ben när jag skulle dansa på scenen på utgångsstället! ajaj hadej ag i flera veckor och har fortfarande ärr kvar... typiskt!

 

Dag 4

Tog knappt några bilder den här kvällen. Det bestod av god mat, spelade och småpratade hemma hos Olle. Riktigt mysigt och skönt eftersom att man vid det här laget behövde en liten paus i tillvaron :)

 

 

Dag 5

Vi blev bjudna till våran underbara mentors stuga. Hon är desutom bäst i världen (Ingen underdrift) på matlagning och bjöd på minnst lika underbar mat. Vi badade badtunna och mådde bara gott. Pojkarna fick för sig att ett dopp i havet vore absolut passade så detta gjorde dom! :)

 

Dag 6

Ignorera den minnst sakt opassande bakrunden!

Balen, ingen har någonsin varit lika vacker i håret som jag var den dagen! Jag var vackrast! Röda mattan, fina bilar, kameror, mat, vänner <3

 

 

Dag 7

En kväll som innehöll det mesta. Taco, alkohol, promenad till stan(!!!) och utgång! En perfekt kväll med andra ord. Desutom så var temat ROCK så jag njöt som en fisk i vattnet!

 

Dag 7

Fixa Studentvagnen.. Nu är den stora dagen nära...

 

 

STUDENTEN!!

"För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit stuuuudeeenten.. fyfan vad vi är bra!"

 

En vecka av händelser och allt för att sluta upp här. Sista dagen som en klass. Sista dagen i skolan!

Sitter nu här och tänker tillbaka! Det var en rolig tid som jag tillbringade med den klasssen!

Ett år sedan, inte alls längesedan men ändå är det grymt långt bort!

Nostalgi


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback