Jag suger

Jag suger verkligen på uppdateringsfronten för tillfället. En blandning utav torka och lathet har slagit mig. Jag hoppas på en vändning. I måndags åkte jag och Anton ner till Umeå för lite "Semester" och shopping. Väldigt trevligt med shopping, trevliga människor samt god mat. Allt detdära som får livet att gå.

Ingen har väl missat att Eclipse har premiär idag?
Var och såg den på smygpremiären inatt. (Skriver om den senare)
Kan dock säga en sak.... Legendary! :)
Sitter och kämpar mot mina känslor av kärlek. Jag har numera valt sida helt. Men vi tar det senare!

Känner mig en aningen patetisk just nu. Sitter på en parkering i stan (Utanför statsbibioteket) med datorn i knät. Väntar på min syster som gör teoriprovet och jag tänkte då passa på att föra över min nya ljudbok till mp3:n.

Gissa  vilken bok?



Okej, nu suger jag gånger 2.

Det ovan skrev jag vid 11tiden i morse men eftersom att jag som jag skrev satt på en parkering så tog strömmen väldigt plötsligt slut i datorn. Så jag glömde totalt bort det tills nu.

Just nu sittter jag på jobbet. Är så sjutk trött och sur så jag blir nästan snäppet på deprimerad. Ska försöka komma isäng tidigt så jag kan vakna upp som en ny människa. (Klippa gräset, städa hemma, gymma, jobba) *suck* Negativa dag med en lika negativ dag framför mig... blääää...

 

Mitt ljus i mörkert: Eclipse ljudboken. mp3:n och hörlurarna är för tillfället mina bästa vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback