Julstjärna?

Har suttit och fixat lite i bloggen. Känner att jag varit på latsidan när det gäller att flytta bort gamla filmer från kategorin "Bioaktuellt". Nu är det dock som det ska igen! :)
6 dagar kvar till Eclipse premiären! Spännande...
Många som ska dit hoppas jag?

Är riktigt trött idag. Vill bara sova sova sova, lilla latgris som jag är ^^
Har btw startat en ny kategori som jag drar igång med dirr efter detta inlägg. Ett kategori där jag kommer plocka en film från filmhyllan, inget märkvärdigt men en kategori där läskundskaper är ganska onödiga. Men det är ett tillfälle att visa alla filmer som jag inte skrivit om (och kanske inte kommer göra heller) x)

Måste plocka ner den förbannade julstjärnan som hänger uppe fortfarande -.-




btw...... Ser att Alice in wonderland inlägget har hamnat nedan.. udda.. men tja.. så kan det gå! :P

Kommentarer
Postat av: TOMTENS ÄLSKARE

inte ta ner den :U

2010-06-23 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback