Kommissarie Späck





Blev impuls bio igår kväll. Riktigt trevligt och det var ovanstående film som sågs. Hade efter tidnings recentioner och dylikt nästan ratat den här filmen totalt.. Jag menar kan verkligen Sverige lyckas åtakomma något bra i parodi genren?
Jo, mot förväntan så lyckades dom med det. Kanske är det det som den Svenska filmindustrin ska sattsa på, parodier. Jag skrattade mig dp igenom filmen och gick därifrån nöjd. Så vad kriterna pratar om har jag ingen aning om.
Filmen är en parodi på svenska polisfilmer som Beck och Irene Huss.

Handling:
Späck gruppen ställs på ett nytt fall och det tycks röra sig om en seriesjälvmördare. Men det tycks vara något mycket större dom kommit över när dom gräver sig allt djupare in i de mystiska mordfallen. Dessutom måste dom ta in en ny person i gruppen, vilket skapar mycket kaos.


Trailer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback