Längtan

Jag vet att jag innerst inne är en liten nörd, men så är det :)
Satt för en stund sedan och sökte runt på olika filmer som jag vill ska släppas. Supernatural s5, Skönheten och odjuret, Lejonkungen mfl.
Har fått nys om att Skönheten och Odjuret och Lejonkungen ska ha en åter realese på DVD och dena gång SKA jag vara förberedd. Jag SKA ha dom så är det bara. Vill egentligen ha de flesta Disneyfilmerna, iallafall de gamla, på DVD. Är ett riktigt Disney fan.
Det är nästan roligare att se på sådana filmer nu när man är vuxen och förstår innebörder, skämt osv som man inte förstod när man var 7-8år gammal. Desutom gråter jag till dessa filmer nu, det gjorde jag inte då ;) hihi

Fler Disney fan?
Vilken Disney film är eran favorit?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Lejonkungen ligger helt klar i topp sen så är jag ju en riktigt kattälskare så Aristocats är en favorit ;)

Dock är ju dom flesta Disneyfilmerna helt uuuunderbara!

2010-06-22 @ 21:59:02
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback