Morgonstund

Igår var jag hos Frissan och klippte till håret, och trotts att det inte är allt för stor skillnad på mig så är det ändå grymt skönt. Allt känns så lätt för en liten stund. Ska i dagarna försöka ta tag i mig själv och åka och köpa hårfärg och dylikt. Kommer bli så skönt att bli, förhoppningsvis, lite sommarfräsch.

Idag:

- Morgonpromenad
- Skjutsa Anton på jobbet
- Åka till Stugan och äta godmiddag
- Gymmet
- Hämta Anton

Så, jag har då att göra hela dagen känns det som. Och allt startar så fort pojkvännen behagar vakna. Det kan dröja är jag rädd. Imorgon ska jag hämta min mobil!! Är överexalterad! :D:D

 

Nyklippt


Kommentarer
Postat av: Diana - Toppen av ytlighet!

Fin du är vännen <3 Har du lust att umgås nån dag snart? :)

2010-06-02 @ 19:07:44
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback