Mulen dag

Usch blir så less på sådana här sommrar. Sol när man jobbar, regn och rusk när man är ledig. Jag vill ha sol idag så jag kunde åka ner till stranden, äta glass ute i solen och bara må men icket. Lär bli en deppdag. Ska väl försöka ta mig ner och käka lite frukost innan jag skjutsar mamma tillbaka till stugan. Blöörk..
Anton sover då fortfarande, jag kan ju alltid hoppas att han vaknar upp med värsta ideerna om hur vi ska tillbringa denna ack så tråkiga dag.

Vi började förresten se filmen "She's out of my leauge" (Eller något liknande) igår men slutade. Dålig film med dålig humor. Inget att se under de regniga dagarna iallafall


Önskar dock att jag kunde bli lite frisk också, för då hade jag kunnat träna bort dessa grå dagar!
ääh.. nog med kröjm.

 

Såhär ser jag ut efter en natt med alldeles för mycket sömn x)
(FAN,. nu började det regna......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback