Mys på Stugan

Hemma från min lilla "helg" på stugan som bara bestod av en natt men det var lika trevligt det! :)
Vi städade bilen, lagade god mat (BAKPOTATIS<33) och såg på film! Ska lägga upp om den senare. Få se om jag ids idag!.. kanske ^^
Sitter just nu och varvar ner efter ett gympass med syteryster. Ska försöka hoppa isäng snart eftersom att jag ska iväg och skjutsa min bror till skolan imorrn. Skönt att dom snart har sommarlov då slipper jag vara "Sovmorgons skjuts" + att han tar ju körkortet snart.


<3

 

.... och vi älskar våra glassar  :]

 

 

Btw bloggen!

Innan 30 augusti ska jag ha ätit 30 mjukglassar.. det är mitt mål denna sommar! Ska försöka dokumentera mitt mjukglassätande.. missade mjukglass 1 men detta är min andra.. håll lite koll på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback