Sjukling :(

Har precis krypit in i ett bar mjukisbyxor och tagit på mig en utan antons stora tröjjor. Är sjuk med hosta och feber! Jävla skit. Åker ju till Lund på lördag morgon och vill ju inte vara sjuk då :(
Jäkligt trisst iaf, ska desutom och grilla med en massa kompisar imorgon.. ska försöka få det att bli av! Kanske mår bättre imorrn?
Jag och Anton var iallafall till stan tidigare idag. Vi test körde brorsans nya bil.. bra bas i den kan jag säga ;)
Vi åt Lunch och mötte upp Anna "KWinnan" Wikström för en liten stan runda med hårfärgsinköp och byxköp till pojken. Sen hann vi med en mjukglass också som jag sormade ner hela mig + BÄNKEN som vi satt på. Är inte så bra på att äta mjukglass, men god var den.
Efter detta har jag inte gjort något, legat framför tv:n och känns hur sjukdommen sakta krypit sig på. Har tagit en Ipren nu så jag hoppas det går om snart!
Hade tänkt att jag skulle färga håret men får väl skjuta upp det till imorrn. Det blir Blåsvart(Som vanligt).

Ska iallafall försöka packa väskan!
Har bokat flygbussen så är så gott som redo iaf!

 

Poor poor Jenny :(


Kommentarer
Postat av: Arvid

GULD; LÅTER SOM OM DU ÄR REDO!

2010-06-10 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback