Skåne

Heeej! Saknat mig?
Visst var det typiskt att jag lyckades bli sjuk innan resan?
Har varit några tunga dagar men sälskapet har varit trevligt, maten god och underhållningen i toppklass så, inte ska jag klaga över min lilla hosta och feber! :)
Har nu äntligen fått besöka detta vackra landskap som kallas skåne. Mina fördommar mot skåningar har även dom krossats. Såg inte en enda nazist och skånska kan vara begripligt :D
Vädret hade kunnat vara till det bättre men det har iallafall inte regnat allt för mycket!
tänkte iallafall än en gång säga

Grattis till Studenten Arvid och lycka till i USA! Jag vet att du kommer bli något stort. Är såå stolt över dig :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback