Skitväder

Jahapp, en dag till i detta skitväder! Är inge roligt men, kan ju alltid hoppas att det är skitväder idag för att det ska vara strålande sol och jätte varm imorrn?
Kan hända!

Nu är alldeles strax min GI tid över. Innförandet är snart över. Igår åt jag min första "riktiga" portion pasta. Jag tror inte någon som inte gjort detta kan tänka sig huur fruktansvärt gott det är. Alla smaker <3
Jag ju också invägt mjukglassen för nån dag sedan.. Fucking underbart <3
Kommer nog dock inte kunna undvika det dåliga samvetet jag kommer ha i helgen då jag ska FESTA första gången på... 7 veckor nu tror jag! Galet men det ska inte hållas igen pga dåligt samvete av kohlhydraterna! "Party like a rockstar" ^^
Ska tillochmed unna mig och Anton vår specialitet "Baconnudlar" dan efteråt som bakismat! Ååh längtar :)

Måste bara få skryta och säga att jag trotts innförning av kolhydrater ligger på -2kg! Härligt!


Ska snart iväg till gymmet och bygga lite.. muskler? ^^
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback