Små nyheter

Vet att jag varit väldigt dålig på att uppdatera med nyheter inom filmvärlden men tänkte samla lite smått här!

- Idag 9 Juni så fyller allas våran Johnny Depp 47 år. Han har vid något tillfälle utalat sig och sagt att han ska sluta skådespela vid 50. Om detta stämmer så har vi bara 3 år till att förvänta oss nya filmer med filmsnyggingen! Vi säger iallafall Grattis på bemärkelsedagen!

- När vi ändå är inne på Johnny Depp så kan jag berätta att Den fjärde pirates filmen "On strangers tides" kommer att spelas in i 3D. Mycket spännande och jag kan inte med ord besriva hur mycket jag längtar till att få se den här filmen. Men samtidigt så byggs mina små föraningar om en total katastrof på sig. Ny regisör + att dom ger sig på 3D. Kan detta verkligen sluta väl?

- Breaking dawn, uppföljare till den ännu inte utkommna Eclipse (Twilight serien) har redan fått ett premiär datum. 18 November 2011.

- Att Avatar kommer få uppföljare har länge stätt klart. Sam Worthingtons kontrakt innehöll inte bara 1 utan hela 3 filmer. Vi kan även här längta med spänning! Rykten säger att stor del av 2:an kommer spelas in i vattnet vid Pandora? Spännande!

- Beck serien släpper denna månad ännu en film. Hur många har dom tänkt göra? Om jag inte minns fel så skulle dom göra de sista för... mååånga år sedan. Jag är ett fan av Beck filmerna med jag tycker att det räcker nu. Vi klarar oss utan fler svenska polisfilmer.. Tack!

- Även Paranormal activity planerar en uppföljare.. åter igen står jag ytterst tveksam till om dom kommer lyckas. Att dom lyckades med första filmen känns som ett lyckokast, ska dom förstöra detta med en uppföljare. Vi väntar med spänning. 22/10 är periär datumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback