Supersmarta myror?

Har under en längre tid haft en myra inne i mitt sovrum som nog mest troligt tagit sig in genom fönstret och sen inte tagit sig ut igen. Har inte lyckats döda den och har de senaste dagarna inte försökt eftersom att den facinerat mig. T.ex igår så satt jag vid datorn, jag har en bärbar laptop som har tendensen att överhetta och blir om inte annat EXTREMT varm, farligt varm.  Jag satt iallafall vid datorn och slösade bort lite tid eftersom att jag ansåg mig ha alldeles för mycket av den. Hade bland annat smulat sönder ett papper som nu låg på skrivbordet i olika stora pappersbollar. Då ser jag myran komma springade över skrivbordet - stannar upp - och vänder sig mot den största pappersbollen som ligger där (Säkert 5 gånger hans storlek) - tar tag i pappersbollen och drar in den under datorn, riktigt långt in också och lämnar den där. Sen springer han fram igen och gör om samma procedur. Nu kanske ni börjar ana samma sak som jag, att han är ett supergeni som vet att eftersom att min dator är så varm så ska han anväda sig utav papper för att få datorn att bränna pappret så det tillslut börjar brinna så att min familj blir hemlös. Ja.. så började jag ana det ocg blev lite lätt skraj för myran  och tänker att det är nu dax, han måste dö!
När han springer fram till en pappertuss tar jag något som jag ska mosa honom med, när jag gjort det och lyfter upp för att kolla om han är död så hittar jag ingenting alls... Lyfter undan en annan sak en bit bort och hittar där en död myra..Tycker detta var mycket konstigt så jag petar på den och VIPS..... så springer myran iväg!
Måste vara en superinteligent myra, annars vet jag då inte vad!

Detta har iallafall gjort så att jag inte lämnar datorn på om jag lämnar rummet en längre stund. Tack och lov så berättade jag för en liten stund sedan om denna historia för min bror som faktiskt gick upp och dödade den jäveln.. Nu är hushållet inte längre hotat!


Här skulle det egentligen ha varit en supersnygg paintbild på en myra som tänkte onda tankar men...... datorn sammarbetar inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback