Trevlig midsommar

Jag har numera officiellt börjat jobba på mitt schema. Sommarjobb ftw!
Självklart jobbar jag midsommar, gör inget för min del eftersom att jag inte anser att midsommar är en jätte viktig helg! Okej, det ör supertrevligt att ha en orsak att fira något, samlas med nära och kära och bara umgås men.. det kan jag göra närsomhelst. Är hellre ledig Jul om jag nu skulle välja högtid :)
Så ingen fara för min del.

Har dock varit sömnlös i 2 nätter så att jag är extremt trött. Har försökt sova middag nu under eftermiddagen efter att Anton åkt på jobbet men inte då heller. Bara en massa saker som snurrar runt i huvudet som gör det omöjligt att somna... aja, håller tummarna för inatt

Taco idag, luktar ljuvligt!
Ska njuta varje tugga.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback