Akassan

Yes.. eller som jag kallar det "Gör allt så jävla krångligt som möjligt"-kassan. Sitter här och försöker få ihop alla papper som dom vill att jag ska skicka in till dom. Allt detta pappersarbete, nej nog vore världen bättre utan det. Ska iallafall försöka få ett arbetsguvarintyg så jag försöker få tag på folk på kommunen som kan hjälpa mig med detta. Dock hade inte handikappomsorgens telefontid börjat ännu så då var det bara att vänta.
Får väl hoppas att detta löser sig snarast så jag, förhoppningsvis, får slippa allt detta jobbiga sen.

Hursomhelst, har just skjutsat iväg Anton till arbetet. Får nu hoppas att det går riktigt bra för honom. Själv har jag inga planer utom att sitta i telefonen och jobba med dessa jävla papper, nej.. nu ska jag sluta negga över detta :P



okej, kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback