and the winner is...

Idag har jag spenderat dagen på byns pimpeltävling! Ingen fisk och ingen vinst för min del, om man inte nu räknar, villket jag gör, vinsten jag fick av en man som inte ville ha sin vinst. Har nu ännu ett 10 kort på ett av stadens gym.. KUL VA?? mer träning för min del ;D;D

Ikväll ska jag bara ta det jävligt lugnt och knappt röra en fena, ska nog lägga mig och se Dagboken som jag lånade av Frida under torsdagen. Kanske ta en låång mysigt dusch och flörta med pojkvännen om en massage, vem vet, det kasnke lyckas den här gången?
Ska snoka reda på lite filmnytt också så ska vi se om jag kan lyckas hitta nått spännande! ^^


och alla kommer väl ihåg att släcka ljuser ikväll!?
Visa ert intresse under Earth hour!

Yes, väldigt mongo MEN kom ihåg kära läsare.. Jag har..... PIMPLAT under förmiddagen och halverst frysit ihjäl så please... lite översende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback