Bakismage

Någon som vet vad det innebär?
om inte:
- Illamående
- Hunger (Extrem hunger, kan äta hur mycket som helst utan stop)
- Mer illamående



Är just hemmkommen från en låång kväll.
Tappade bort min bilnyckel vilket är en ganska panikartad situation. Åker till jobbet och pappa lyckas TACK OCH LOV hitta en ny nyckel som han kommer till mig med. Efter min långa arbetsdag så börjar jag promenixa mot Pitholm, men passar på att investera i New Moon påvägen. Valde mellan en två discs verison och Bellas Box.. kände att jag inte alls hade behovet av Bellas box så det fick bli två discs verisonen.
Har efter det hämtat mina syskon och har precis kommit innanför dörren. Nu börjar den svåra väntan på att min pojkvän ska höra av sig om hämtning, om han nu ska hem, det vet man aldrig :P
Tror faktiskt att jag, pga av bakishet, ska gå och lägga mig och sova den tiden jag väntar på honom. Behöver all sömn jag kan få faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback