Cutiefaceface

... ehm ja... låt oss gå vidare..

Igår var jag på shopping tur i den stora staden tillsammans med några vänner. Mycket trevligt och fick tillochmed med mig lite saker hem, bland annat en längre tjocktröjja, två linnen, nu BH, och ett nagelack! Så jag var väldigt nöjd med dagen. Efter stan så kilade vi allihopa (förutom en avikare ;) till gymmet och tog ett ritkigt långpass som avslutades med ett välbehövligt bastande! Skönt skönt!
Nu sitter jag här i min ensamma vrå och försöker komma på vad jag ska ha för kläder till kvällens roligheter. Ska tillsammans med brudarna åka på Afterwork och äta godmat :)
Så kommer nog tyvärr bli dåligt med bloggande ikväll!

Allihopa får ha en trevlig Fredagskväll så hörs vi!


Grymt dålig bild på nya tröjjan men orkar inte engagera mig :P



Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall'

Sv: Ja verkligen! :D

2010-03-19 @ 21:43:03
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback