Dagens irritationsobjekt

Ögonbryn!
Såhär såg jag ungefär ut när jag klev ur sängen imorse:

Roligt?
Okej, kanske lite om man tittar på den här bilden men för mig.. nej inte det minsta roligt. Varför kan inte ögonbryn vara naturligt snygga så man slipper plocka och jävlas med alla dessa hårstrån??.
Desutom så råkar jag ha Svarta ögonbryn. När folk får veta att jag har naturligt svarta ögonbryn / ögonfransar så haglar komplimanger och avund oftast in. Personerna i fråga brukar då få veta att DET ÄR INTE roligt att ha det, trotts att många tror det. Jag skulle myyycket hellre ha ljusa fransar och färga dom mörka ifall jag nu vill ha dom mörkare eftersom att det är ett H-vete att måsta plocka ögonbrynen 2 ggr i veckan för att inte se ut som på bilden..

DET SUGER!
Edit: Dom är nu plockade

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; okej tack så jätte mycket den ska jag absolut köpa , känner mig lite efter när jag inte ens ha sett filmen än ^^

kram !

2010-03-28 @ 13:31:40
URL: http://jjustlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback