Damn, Im Awsome!

Efter att jag skjutsat min lagom sovglada pojkvän på jobbet så tyckte jag att det inte var någon ide att åka hem igen eftersom att han bara arbetade 3 timmar idag. Så jag passade på att besöka Arbetsförmedlingen för att få lite papper påskrivna och sen hade jag ett hårt pass på gymmet. Känndes väldigt bra måste jag säga!!
Sen bastade jag i lugn och ro innan jag hämtade upp pojken igen.

Nu har vi just avnjutit en supergod och simpel middag bestående av grekiskt bröd, mozarellaost, tomater (min favorit) och en rad andra kombinationer. Detta skulle också in i ugnen, för er som inte fattade det!

Ikväll kommer det nog bli en tidig kväll för min del eftersom att jag fått en mycket orolig och kosntig sömn inatt. Har drömt att jag blev väckt på jobbet och var tvungen att flänga omkring i korridoren. Jobbigt som fan ska jag säga er.

 

Jo, jag tror på fullaste allvar att detta är snyggaste bilden på mig och Anton EVER!

Bjuder på en härlig fyllebild

Kan det bli bättre?

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

in i min blogg har en frågestund skriv nån fråga t mig

2010-03-09 @ 21:41:26
URL: http://http:/jesscos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback