Drömmar

Drömmar kan vara väldigt härliga eller jävligt jobbiga. Under 12 timmar nu har jag haft både och.
Igår kväll så la jag och Anton oss för att se Twilight, jag såg och såg och såg och såg och...... vaknade ?
Yes.. Jag hade alltså sett en liten stund och sen DRÖMT (!!!) restan av filmen utan att märka att filmen kanske inte riktigt blev som den skulle. Mina drömmar svävade jyu självklart iväg och gjorde en helt annan historia utav det hela. Jävligt jobbigt eftersom att jag minns hur stolt jag var i drömmen när jag faktiskt lyckades ligga i sängen och samtidigt vara vaken under en hel film (detta är väldigt ovanligt)... tydligen är det fortfarande väldigt vanligt.

Sen har jag självklart hunnit med en sånn här vanlig drömm.. dock väldigt bisarr!
Ska försöka förklara så gått det går.

Jag åkte bil till grannbyn där dom hade öppnat en glass butik. Denna ägdes av en icket svensk man och hans familj. Jag hade stora problem med att välja glass men hittar sedan något som faller mig i smaken. Det är en nallebjörn (EN riktigt nallebjörn alltså, lurvig och gosig) fast bara själva huvudet. Ganska stor också, mycket större än de vanliga små nallebjörnarna man hade när man var barn. Det fanns i massor av färger, beige, brun, rosa, mm.. men det fanns också en strösselnalle villket innebar att den såg ut som att den var gjord av strössel. Jag var mycket facinerad av strösselnallen man valde tillslut den bruna (Chockladglass). När jag då fick glassen så visar de sig att man öppnar upp huvudet på nallen och där i fanns det glass.
Tyckte detta var jätte roligt och bestämmde mig för att nallen skulle jag behålla som prydnad till sängen och att jag skulle gå tillbaka och köpa strösselnallen nästa dag eftersom att det var så lång kö
.

Någon som kan tyda detta.. vad vill min drömm säga mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback