Hemmakväll

Är just hemmkommen från middag på stugan och upphämtningen av min kära pojkvän som jobbat och jobbat över ikväll. Är så trött (kanske en biverkning från alkoholen igår?) att jag knappt kan stå. Ska bli skönt att bara softa nu en stund. Mina två kära vänner ska ut på den nyaste krogen i stan som jag verkligen vill besöka. Hoppas dom får roligt iallafall så ska jag försöka joina nästa gång :)
Dock är jag för tillfället ledsen över att jag inte alls är sugen på mina tacochips och gucca dipp som jag har innhandlat.. just typiskt va?
Min enda "unna mig dag" under veckan och så är jag inte ens sugen.. sug det!
Igår kväll hade jag föressten ännu en gång fått håret lockat så jag kände mig som världens vackraste.. Älskar lockar <3 och har nu under dagen försökt få en bild på detta eftersom att dom fortfarande var kvar när jag vaknade på morgonen. Tyvärr har det inte gått och nu är det alldeles förstört... suck... får försöka nästa gång då!


 

En bild som jag tig förra gången jag var "Vackrast".. lockarna syns dock inte så mycket som jag skulle velat men har tyvärr ingen bättre :)

 

 

Men nu ska jag återgå till mitt slappade!

ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback