I brist på ord

Har nu suttit med "Nytt inlägg" sidan uppe i säkert 45 minuter. I dessa 45 minuter så har jag stirrat framför mig och varje gång då jag faktiskt kommit på mig själv med att leva så har jag försökt komma på något att skriva. Vet inte om jag har det idag?
Det känns som att jag borde det, uppdaterade väldigt friskt igår kan jag tycka och då känns det dumt att inte alls ha något att skriva, jo iofs, min dag men den kommer ni ändå få höra i slutet av detta inlägg så oroa er inte för det.

15 minuter senare

Än en gång, fastnade i annat!
har iallafall varit på ett ritkigt gympass, känns skönt att faktsikt få känna igen att man har kämpat riktigt ordentligt. har efter det suttit och snackat med Arvid i flera timmar som nu är hemma i stan igen! Jätteroligt att få träffa honom och jag hoppas man hinner se mer av honom innan han åker!
Ska ju dock ner till Studenten och festa gärnet i Lund! Kommer bli riktigt najs tror jag! :)

ne nu ska jag ta min brist på fantasi och gå någonannanstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback