Interaktiv Skräck?

LÄNK

 


Har någon mer än jag läst den här artikeln?

Om inte så ska jag förklara kort (eller så går ni in och läser artikeln, gör som ni behagar)

Det kommer gå ut på att karaktären i filmen hamnar i en knivig situation, hon ringer efter hjälp. Den som hon då ringer till kommer vara någon som sitter ute i publiken. Denna person kommer få ge henne råd om vad hon ska göra i den specefika situationen och hon kommer då göra det. Detta kommer göra så att filmen kommer aldrig vara densamma om man går och ser den flera gånger.

 

Se gärna klippet nedan, man får en väldigt bra insikt i hur det fungerar!

Spännande, hade gärna sett den filmen.

det verkar iallafall vara byggt på väldigt enkla korta kommandon, villket var en lättnad när jag såg, eftersom att annars kan det bli vädligt svårt, som artikeln säger, att spela in filmen! Jag skulle ju annars kunna säga vad som helst! "Skit i mördaren och dansa salsa istället". Det skulle innebära att man måste spela in en miljon olika senarios eftersom man aldrig kan veta vad publiken kommer säga!

 

Screw 3D Interaktiv film är här!!

 

 

 

Skulle du vilja gå och se den här filmen?

Hur tror du det kommer bli?


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Låter som en Impro(improvisations)-teater fast på film haha ^^

2010-03-17 @ 21:42:12
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback