Kvällsinlägg?

Vad tyckte alla om Eclipse trailern?




JAG ÄR TRÖTT!
Yes ni hörde rätt, jag fick ett utbrott av utmattning, ännu jobbigare är det att veta att jag inte ska sova ännu eftersom att jag ska städa här. Desutom är det inte läggdax ännu! Älskar mitt jobb, men det kommer bli väldigt skönt att åka hem imorgon och krypa ner under sitt eget täcke och sova riktigt ordentligt och länge innan morgondagens roliga händelser börjar! (Om dom nu blir roliga eftersom att jag är trött som ett monster).

 

Som jag sa nyss, jag älskar mitt jobb. Och eftersom att jag nu är i svängarna till att söka till universitetet så börjar jag samtidigt funder (Och detta kan bero på sömnbrist) om jag vill studera vidare just nu. Visst, jag vet att jag inte vill fastna som vikarie inom Handikappomsorgen hela mitt liv, men hade nog gärna kunnat jobba några år iallafall. Men... ja.. funderingarna fortsätter (Detta borde bli en egen kategori). Måndag öppnar ansökningarna och det är då dax för mig att börja fatta mitt beslut.. tungt va?

Yes.. tyck synd om mig barn!

Ne, jag vet ju att jag just nu bara sitter och skriver detta för att skjuta det oundvikliga framför mig, dax att ta tag i detta.

LOVE YAA PEOPLE!



!CRAAZZY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback