Magnus Betnér

Hemmkommen från showen!
Trotts problem på vägen som höll på att resultera i försening så lyckades vi med nöd och näppe komma itid. En ritkigt bra föreställning, precis som man kunde vänta sig utav honom.
Ibland kan hans annars så unika arga komik få en att undra om han egentligen tycker och tänker som han gör OM allt! Trotts att jag håller med om mycket det han säger, så är det saker som man kan undra om han står för, kan ibland bli lite väl... mörkt! :P

Nu svävar jag iväg. Han är en superbra komiker som samtidigt får en att fundera!
Riktigt roligt! ^^


Kommentarer
Postat av: piteasflicka

jag kan inte fara någonstans för jag har apu i arvidsjaur. :(

2010-03-18 @ 12:15:05
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback