Team Edward vs. Team Jacob

... frågan är om man borde göra en twilight kategori så alla icke twilight fans kunde slippa läsa allt som skrivs om det! Ska fundera på saken under natten!
Hur som helst så såg jag ett spännande Youtube klipp med ett dilemma som ni alla vet att jag slits mellan. Inbäddningen funkade tyvärr inte så jag kommer bara länka------> Klicka HÄR för att se klippet.
Det handlar iallafall om Team Jacob vs Team Edward.

Vems "team" tillhör du?


Om du som jag har svårt att välja så kan du ju prova att göra DET HÄR testet för att få lite hjälp. (I slutet av testet ska man skriva en massa tjoffs, skriv bara vad som helst i rutorna så löser det sig :)

Det här är mitt svar om man lyssnar på testet:




Team Edward

You are on Team Edward. You love everything about him and think he is the ideal mate. You find his intensity, his cold touch and, his golden eyes, breathtaking and you would do anything if it meant living with him forever.

 

 


 

Om det stämmer har jag inget svar på ännu!

Väntar med att avgöra tills nästa film!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback