Morgon hunger?

Det senaste året har jag fått ett stort sug efter mat när jag vaknar på morgonen. Skulle nog aldrig klara av en dag om jag inte fick frukost på morgonen. Tycker att det är konstigt hur aptiten kan ändra sig med tiden. När man gick på högstadiet/Början på gymnasiet så var jag aldrig sugen på frukost och hoppade ofta över den.
Är det detta som kallas mognad?

Hur som helst, är väldigt hungrig just nu och sitter och fantiserar på vad jag ska äta för något. Snart dax att faktiskt TA TAG i mina fantasier och palla mig ner till köket.
Måste iväg och posta lite brev också.. känns drygt att måsta köra och köpa frimärken men ja.. that's life!


Egentligen, morgon inlägg suger eftersom att det ännu inte skett något på dagen.. Man borde nog sluta engager sig i morgoninlägg!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback