Morgoninlägg

Jag trodde att jag bestämt sa att jag skulle sluta skriva morgononlägg eftersom att man egentligen inte har nått att skriva. När man skriver ett morgoninlägg så handlar det bara om att man är så fruktansvärt rastlös och man TROR dyrt och heligt att man har något att förmedla till omvärlden. Vilket, om man är en fullt normal människa som sovit hela natten, inte har.
Men nu bryter jag min egen regel (?) och skriver ett förbannat morgoninlägg.
Har precis kommit hem från jobbet, blev dock utringd så ska iväg igen klockan 6 och jobba åter en natt. Härliga pengar i april *längtar*
Är trött och hungrig och vet inte villket behov jag ska tillfredställa först. Ska iväg och gymma klockan 12 så det blir inte så mycket sömn som jag nog skulle behöva.

En annan sak som jag är irriterad över¨, mina underbara päron som jag innhandlade igår är fortfarande hårda som sten. Finns det nått värre än HÅRDA päron... usch.. jag som var så sugen på päron...






Som sakt, meningslöst inlägg with no sence...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback