NY KATEGORI!

Har nu länge tänkt på denna brillanta ide att skapa en ny kategori!
Inte vilken kategori som helst utan en kategori som kort och gott ska handla om "Saker jag irriterar mig på".
Blir som en Hissar och Dissar som andra bloggare har fast bara dissar eftersom att jag aldrig kommer ha nått att Hissa.. SMART VA??...




Då kör vi igång va?
Tänkte vara tråkig och uppenbar men det är deffenetivt DAGENS irritationsobjekt!
Snön..... snö snö snö... ska det aldrig sluta??
Moder natur är riktigt Sadistisk, ger oss sol i flera dagar så att det tänds en liiiiten liiiten gnutta hopp om att det kanske, bara kanske är en sommar påväg. Sen kastar hon ännu mer snö ner på oss.. som om vi inte har nog??

GE MIG SOMMAR!!......


Bild: Google


Kommentarer
Postat av: Lina

sv; okej tack för hjälpen. jag kika in på din blogg igen snart då kanske du har hittat var det finns bara filmen? :) men jag ska fråga på hemmakväll också!

2010-03-18 @ 16:08:15
URL: http://jjustlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hissa mej ;D haha skämta :) men jag håller med dig, vill ha sommar NU NU NU!

2010-03-18 @ 20:56:50
Postat av: emma.

hissa mej ;D haha skämta :) men jag håller med dig, vill ha sommar NU NU NU!

2010-03-18 @ 20:56:58
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: emma.

Hej hej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra fredag :) Kram Emma

2010-03-19 @ 11:51:13
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback