Paltschwiimen

Har just käkat palt och ängrar nu att:
1. Jag åt som en trimmad formel-1 bil
2. Åt mer än jag brukar.

Palt är ju som bekant den farligaste maträtten man kan äta. Börjar känna mig rätt tung i huvudet och kroppen nu, Schwiimen är påväg!! (För er som inte vet vad paltschwimen är så betyder det ungefär Paltkoma)

Har haft en riktigt skön dag måste jag säga, soft, trög och en massa musiklyssnande. Mestadels SMASK låtar, Gäddjihad är så älskvärd så man nästan får en liten tår i ögat :']
Ska snart sätta mig och spela "Heroes of Newerth" tillsammans med Anton. Det har kommit en ny patch så ska bli kul att testa :)

puss och kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Maah så sjukt lik din syster du var på den där bilden mohahah ;D

2010-03-29 @ 00:51:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback