Remember Me




La in en trailer igår till filmen Remember me och hävdade att jag skulle gå och se den, och så blev det också!
Hade egentligen inga speciella förväntningar som säkert mpnga Twilightfans hade. För sorgligt nog är nog majoriteten av personerna som ser denna film just fans till Twilight vampyren Edward.
Detta förstod jag innan och när jag och min kära vän kom till biografen så var mitt faktum konstaterat. Där förutom vi var det väldigt unga personer. Som inte alls borde varit där eftersom att dom var så pass unga att dom fortfarande tycker att sexsceener är otroligt pinsamma så mitt i den stigande romantiken började det skrattas och fnissas.. *Suck* var man så i den åldern?

Hur som helst, åter till filmen.
Som sakt, hade inga speciella förväntningar, villket i vissa sammanhang kan vara väldigt bra. Förväntar man sig inget kan man inte heller bli besviken, vilket jag inte heller blev. Har sovit på saken för att smälta den för att idag kunna ge ett så ärligt omdömme som möjligt, många gånger fångas man av stundens hetta och tycker att nästan allting är bra. Jag tycker nu efter en natts sömn att den var ritkigt bra. Man får följa två familjer som av olika anledningar är lite trasiga och har sitt egna tunga förflutna att bära på. Man får också chockeras av slutet (Jag tappade då hakan när ljuset gick upp för mig) och detta bidrar till att filmen fastnar.

Jag tror inte att den skulle göra någon besviken, inte dom som gillar Drama filmer iallafall!
Passa på att se den medan den fortfarande går på bio. (film är ju alltid roligare att se på bio, eller hur?)

Kommentarer
Postat av: Krystal

det känns lite dumt att det står "Robert Pattinson från Twilight sagan" på alla reklam >.<



kinda se filmer för robert är med i den :O

2010-03-17 @ 18:24:42
URL: http://stardustbaby.blogg.se/
Postat av: emma.

den måste jag se ! :P

2010-03-18 @ 07:23:52
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback