Tillbaka till dåtiden

Idag kan man tänka sig att jag som faktiskt jobbat hela helgen bestämmde mig för en rejäl sovmorgon men icket. Hurtigheten själv tog farten och jag åkte för att hälsa på på min gamla gymasieskola tillsammans med en mycket god kamrat. Det är helt galet att det snart är ett helt år sedan vi gick ut!
Så vi fick under förmiddagen känna på gamla goda gymnasielivet med allt som hör därtill.
Käka skolmaten, springa runt i korridorer och tillochmed vara med på en hel lektion.
Lite hurtigt måste jag säga! x)
Ikväll så ska jag och simma tillsammans med Anton, blir en liten mjukstart på denna väldigt träningsfyllda vecka. Imorgon blir det gym, tisdag blir det spinning och sen ska det fyllas på med minnst två träningsdagar till är det tänkt! Skönt att ha lite hårdkörning! ^^

Me goes ParTeey

Liiiite oseriösa bilder på en rätt grym look.. irl... alltså x)

Möhööh, im to sexy for my shirt to sexy oh it hurts


Kommentarer
Postat av: Kwinnan

Vad fan har ni varit på backa ? :O vare god skolmat snälla säg att det var överkokta makaroner illfall saknar dom som fan

2010-03-22 @ 18:53:03
URL: http://hefunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback