Trevlig torsdagskväll

Gårdagskvällen blev mycket trevlig, god mat och trevligt sällskap.
Vi såg även på 2012, fortfarande lika bra som när man såg den på bio, har dock tappat liiite av sin mäktighet men det får man nog räkna med. Bio gör allt mäktigare, that's fact! :)
Men sen på vägen hem så hände det nått lite läskigt. Det var mycket dåligt sikt pga snön men eftersom att jag körde så pass sakta så upptänkte vi att något blockerade vägen, vi trodde att det var renar och stannade, men efter en liten stund så tycker jag att dessa renar ser väldigt spec ut och efter att ha rullar fram några meter så ser vi att det är en flock hästar, uppskattningsvis mellan 7 och 10 stycken. Mitt på vägen stod dom och inte en människa i sikte, vem som äger hästarna är för mig ett mysterium så när hästarna travar iväg så ringer jag 112 och blir kopplad till polisen (Jag=Polisrädd)..
Hoppas det gick bra eftersom att vägen brukar vara trafikerad med väldigt stora bilar, kan sluta illa annars!
Så lite torsdagsspänning hann man med allt ;)

Ska försöka hinna till gymmet ikväll och sen är man än en gång bortbjuden på middag, denna gång hos Joakim i stan. Blir spännande att se vad han har att bjuda på! :)

 

Tyckte att inlägget blev så tråkigt utan bild så tänkte "What the hell" och tog denna skönhets bild. Kan tyvärr inte visa vad jag opererat ännu eftersom att det ser rätt tragiskt ut. När tiden är inne ska ni få se ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback