Trött tjej

Hejsan!
Har varit två arbetsdagar (Nätter om man ska vara petnoga) för min del nu. Känns skönt att komma tillbaka ibland och få jobba, att få känna sig viktig.
Iblnad börjar jag dock undra om jag är för... vad är ordet jag söker.... snäll, lättpåverkan, blödig (?) eller något liknande. Vet att detta är förbjudet inom denna branchen.

Aja, vi ska inte gå djupare in på det ämnet. Usch.. känner mig onormalt trött. Vet egentligen inte vad det är med mig nuförtiden. vid 10 så börjar jag vara trött även om jag fått sova så länge jag vill. Självklart, hypokondrsik som jag är, börjar jag fundera vad detta är symtom på. Cancer, problem med kölspotkörteln ja.. skulle kunna räkna upp nästan alla existerande sjukdommar där detta är ett vanligt symtom. Men detta med köldspotkörteln är jag ju dock lite orolig över eftersom att jag testade den för ett år sedan och då den då hade förhöjda världen och jag lovade att åka tillbaka några månader senare för ytterligare prov, villket jag inte gjort. hmmm...
Ne, jag ska sluta.. det är nog inget fel på mig... eller?

Sitter som sakt på jobbet just nu och allt är lugnt och tyst. Inväntar sänggående för egen del om lugnet ligger kvar. Ne, ska nog försöka sysselsätta mig tills dess!

Sov gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: ITZI

God morgon! :)

2010-03-07 @ 09:35:06
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback