Underliga klubben

Ni som besökt min blogg under gårdagen kunde märka att texten inte ritkigt var synlig.. orsaken är inte lokaliserad ännu men försöker få kontakt me flickorna som designat detta och hoppas att dom kan hjälpa mig. Har tills dess löst det lite lätt och smidigt (för att inte råka förstöra något).

Har mot all förmodan varit vaken sedan 8 imorse då jag skjutsade Anton på jobbet. Åkte dirrekt efter det och plockade upp Frida. VI skulle nämnligen ta oss ett morgonpass på gymmet. Härligt härligt, men farligt farligt eftersom jag lider utav en lagom träningsvärk sen söndagens pass. Känner mig dock otroligt duktig!


Sitter nu och räknar timmarna. Snart är det ju dax för premiären på Alice in Wonderland. 00.01 inatt så kommer jag äntligen att få se den här filmen som jag längtat till så otroligt mycket. Hoppas den lever upp till förväntningarna :)







Eftersom att jag är någon form utav retard idag så visar jag istället vild här på min sötnos Nils (Nisse) Engman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback