Återvänt från det döda

Hoh.. Längesedan nu.  Vet knappt vart jag ska börja.
Förra veckan så jobbadets det en hel del varav jag inte haft varken tid eller ork att sätta mig och skriva några rader här. Såhår såg det ut under Veckoslutet.

Torsdag:

Jobbade hela dagen. En riktigt rolig dag. Tycker alltid det är roligt att få jobba dagtid lite nu och då eftersom att jag mestadels jobbar natt. Hursomhelst, efter det så åktes det på gym för sista gången den veckan och sprang sen omrking på stan. Kände mig dock mest ivägen för mina kära shoppingvänner eftersom att jag både var trött och orkeslös. Blev en tidig kväll så snart jag tog mig hem.

Fredag:
Steg upp tidigt, packade och körde ner mot Skellefteå. Där blev det Lunchande på Subway och sen shopping tur med Anton. Alltid roligt att ha med honom eftersom att jag inte dirrekt är ett fan av shopping. Han var också den enda av oss som hittade något. En riktigt snygg sommarjacka så han var glad och nöjd. Närmare eftermiddagen så åkte vi till Hotell Aurum där vi skulle tillbringa helgen. Vi hade ett jättemysigt och fint hotellrum (Tyvärr glömdes kameran hemma... FAN!). Efter en mycket god middag så åkte vi för att möta upp några vänner till Anton + Jens! Supermysig och trevlig kväll med Singstar, film, skratt! Jätte trevlig Valborgsmässoafton som avslutades med promenad tillbaka till Hotellet.

Lördag:
Våran "Soft-dag". Efter frukost återvände till till Hotellrummet och sov/Segade vid Tv:n några extra timmar. Var skönt eftersom att det blev ganska sent kvällen innan. Sen så var vi och kikade in relaxavdelningen där det tillbringades åtskilliga timmar med bubbelbad, bastu etc. Superskönt och mysigt. Älskade allt skum i bubbelpoolen! :D Sen återigen middag + Biljard (Jag vann,Yeeess). Det blev också ett spontanbesök på biografen där vi såg Iron man 2. Vad jag tyckte om den kommer strax.

Söndag:
Neej, Sista dagen. Jag och Anton lämnar med sorg vårat älskade Hotellrum. Jag har dock inspiration till ett blivande sovrum. Spännande va?
Vi tog vårt pick och pack och begav oss vidare söderut för att hälsa på Antons bror med familj. Väldigt trevligt, som vanligt! Slutade med att natten spenderades där. och det blev åtskilliga timmars tittande på Supernatural sessong 3 (Som vi innförskaffade under helgen). Närmare bestämt. Sessong är numera färdigsedd efter den kvällen *suck* Måste iväg och innförskaffa fjärde sessongen.

Måndag:
Åter till verkligheten. Åkte hem från Antons bror vid 08.00 snåret och har sedan dess pysslat på med diverse saker. Vi har bland annat inlett våran GI tid så numera äter vi inte Kolhydrather. Kommer bli jobbigt och kommer vara extremt trött. Men man kan bita ihop under en månads tid? Snart sommar och då behöver man ju lite beachkropp ;)
Har gjort ett antal ärenden i stan och ska snart iväg på föreläsning. Ska se Lasse gustavsson, brandmannen som brann inne.. vet inte så mycket mer om honom men lät väl lära mig mer ikväll! Har även blivit utringd på jobb så måste skynda mig mellan föreläsningen och  jobbet. Blir mycket jobbande öven denna vecka, hela 5 dagar! Känns skönt att det blir bara mer och mer :)

 

Lasse Gustavsson, mannen som håller i föreläsningen ikväll. Kommer nog bli väldigt intressant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback