Badrumsljud

Usch, högtalarna sm jag använder till datorn är verkligen kassa. just nu så är det "badrumsljud" i dom så att det låter som att det ekar. Sjukt. Behöver nog köpa nått nytt skulle jag tro!
Har suttit och spelat lite och försökt få tiden att flyga förbi, är sjukt trött men har av någon anledning bestämt mig för att inte gå och lägga mig. Vi hade tänkt frakta hem Antons bil ikväll och börja rusta upp den, blir att köra annan bil i sommar då ;)

Om någon är intresserad av en Mercedes-87 så är det bara att kontakta mig, den kommer åka ut på försäljning i veckan mest troligt!

Har av min mycket goda vän Anna Kwinnan Wikström lånat en bok. Ni ska veta att det inte är villken bok som helst nej. Det är böckernas bok Bibeln. Jag är inte troende utan ska främst läsa i forskningssyfte angående Supernatural (Man kan ana en viss besatthet det är jag medveten om) men också för att jag anser att religion är extremt intressant och ska någongång läsa hela bibeln. Just nu så är det Uppenbarelseboken som jag är mest intresserad utav. Duktiga jag!  ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback