Bästa födelsedagen

Jag vet att jag klagat på min födelsedag än så länge men nu är det sp att jag fått fylla år lite nu innan! Har både fått födelsedagspresent av mamma/pappa och utav Anton! Är superlycklig!
Har fått skinnjackan som jag trånat efterså länge och av Anton fick jag EN NY MOBIL! Har den dock inte i handen utan ska hämta ut den om en vecka! Kommer bli supernajs!! :)
Ibland är det bra att vara jag!

Jag och Anton har haft ett par mysiga dagar på studan, varav innaktivitet.
Har varit jättemysigt med grillande, Supernaturalande, stan, bio etc! Har verkligen varit jätteskönt att bar umgås han och jag. Viförsöker ju göra så en gång i månaden iallafall! :)

Men.. Nu ska jag ta och skriva om filmen vi såg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback