Dagens irritationsobjekt

Denna gång går det till...... TADA  
Är det bara jag eller har världen spårat ut?
Varför ser varje butik man går in i som mormors garderob?
Tantiga, söndermönstrade och konstiga modeller?
Jag brukar inte vara någon som följer modet speciellt duktigt eftersom att jag anser att man kan lägga tid på så mycket annat men när man inte ens kan gå in i en butik och komma ut med en okej (t.ex) tunika så blir jag ganska irriterad.

MORMÖDRAR, SLUTA LÄMNA ERA KLÄDER PÅ VÅRA BUTIKER!!!



 

 

 

Låt mig också passa på att fråga varför gladiatorskor ska vara mode?

VARFÖR??

 

 

Ne, snälla, om någon har några anständiga kläder att sälja så kontakta mig-.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback