Dagens to do:

Ännu en dag, vaknade upp med en sedvanlig huvudvärk som plågar sönder mig. Tur att det går om efter en liten stund. Jag tänker inte komma och påstå att det kanske är migrän (trotts att jag tror det) eftersom att då kommer bara alla jag känner och påstår att jag är hypokondrisk. Så det håller jag för mig själv ;P

Idag:
- Skjutsa Anton på jobbet
- Betala internet räkningen
- Duscha
- Fixa tvätten
- Hämta Anton
- Hämta dator i stan
- Åka till stan med mamma och syster
- Supernatural

Några steg avklarade, några kvar. Det där är förövrigt en hel dag sysselsättning. Känns sjukt jobbigt men det måste göras. har haft sömnproblem i 4nätter så jag börjar vara lite sliten!
Behöver egentligen städa upp lite också men.... vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback