Ett liv på slottet

Godmorgon allesammans!
Själv har jag varit uppe ett tag nu. Ska jobba hela dagen.
Känner mig lite sliten, det har varit en lång vecka som nu sakta men säkert lider mot sitt slut. Har dock en massa ny inshoppade kläder som jag måste ta och visa senare när jag kommer hem. Kände att jag behövde lite somriga kläder i garderoben.
Igår jobbade jag kväll och stack sedan vidare till Joakim för att "säga hej" på hans 20års fest. Mycket trevligt och högljut måste jag säga, upplever man det så eftersom att man är nykter? Nah knappast! :)
Dom verkade iallafall ha trevligt så jag begav mig hemmåt vid halv 11 för att i stilla ro lägga mig och sova! Var väldigt skönt. Och som jag sa tidigare så är jag uppe och far nu igen. Ska jobba och sen hämta Anton hos Jocke, få se om han mår prima dagen till ära!
Middag på stugan och en kanske tjejkväll ikväll. Känns otroligt tungt eftersom att det är ännu en arbetsdag imorgon men ja, det är ju så trevligt så man kan väl inte annat än säga Ja tack. Ska höra mig för och se om det blir av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback