Fight Club



När jag gjorde listan över världens 10 bästa filmer så fanns ju denna med på listan. Hade aldrig själv sett den så när jag hittade den i affären så slog jag genast till. Har ju alltid tyckt, av det lilla jag sett, att Edward Norton är en riktigt duktig skådespelare.
Filmen var helt okej, men tror att jag gick in i den med lite för höga förväntningar. Kan dock tänka mig att när den kom för 11 år sedan att den var väldigt ny. Fanns nog inte många andra filmer som slutade på samma sätt som denna gör. Har ju dock nu sett alldeles för många filmer med sådana här slut så jag räknade ganska tidigt ut hur allt låg till. Sånt är aldrig roligt.
Men, absolut en helt okej film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback